Lubbock... of all places - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Carlien Schafthuizen - WaarBenJij.nu Lubbock... of all places - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Carlien Schafthuizen - WaarBenJij.nu

Lubbock... of all places

Door: carlienintexas

Blijf op de hoogte en volg Carlien

01 Januari 2011 | Nederland, Schiedam


Happy newyear everyone! Best wel een spannend jaar aangezien ik voor 5 maanden naar The States ga om minors in international communication management te volgen.

De universiteit waarop ik dat ga doen is Texas Tech University in Lubbock, Texas dus! Lubbock is voor Amerikaanse begrippen een redelijk kleine stad gelegen in noord-west Texas. De universiteit is wel megagroot en dan bedoel ik ook echt huuuge!

Ik heb besloten om niet op campus te gaan wonen (kamer delen, eten in een eetzaal etcetera, leek mij toch meer iets voor 16-jarige). Wel ga ik op een soort van studentencomplex naast de universiteit wonen waar je je eigen badkamer en slaapkamer hebt. En ohja, ook nog een swimmingpool met hot tubs voor de deur en tanning room en fitness for free om maar gelijk even the American way of life mee te maken;)

Het ziet er ook een beetje uit als een vakantiepark.
Op de site http://univtrails.com/ kan je wat foto's zien.

Tot nu toe is het me nog niet echt gelukt om een blog bij te houden (te druk, wat moet ik er dan inzetten!?, morgen maar...) Maar, dankzij de grote vraag naar verhalen ga ik voor de herkansing. Nog 4 nachtjes te gaan en dan zal ik om 10 uur het vliegtuig naar Texas pakken... Exciting!

  • 04 Januari 2011 - 05:04

    Carla:

    Nu wij zijn ook benieuwd naar je verhalen hoor. Even je naam ingeven op waarbenjijnu en je was gevonden.
    Het studentencomplex ziet er goed uit, lekker zwembad erbij dus je kan ook voldoende buiten zijn. Heerlijk.
    Succes met afscheid nemen, van iedereen die je lief is, is even lastig maar er wacht je vast weer een hele leuke ervaring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Carlien

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 12246

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Studeren in Texas

Landen bezocht: